Itu dulu...

Assalamualaikum!
Alhamdulillah masih ada kesempatan untuk menaip naip ni. Jet jet busy je

...

Cukup apa yang saya nak cakap. Saya puas hati dengan apa yang Allah beri kepada saya sekarang. Nak kata baru sedar, mungkin ya.

Dulu.. aku tak suka ipts. Aku cakap ipts ni untuk budak budak yang tak dapat ipta. Aku cakap ipts ni untuk orang orang kaya je. Aku kata ipts ni budak budak semua jet jet. Tapi kenyataannya? Aku kini belajar di ipts. Dan.... apa yang aku kata dulu semua tak benar. Belaka belaka tak benar. Ternyata ipts lagi terbaik dari ipta. Nak kata bab yuran tu memang ipts TOP lah. Tapi bab yuran kita takyah risau, muehehehe. Settle setiap sem.

Dulu.. aku kata apa class amek diploma. Aku kata diploma lambat habis. Diploma ni jalan lambat untuk ke degree. Diploma itu,.... diploma ini.. Last last, aku pun ambil diploma. Sebenarnya bukan sebab aku yang NAK ambil diploma tu. Taknak pun segulung sijil diploma. Aku cuma nak alQuran je. Sebab aku rasa masa ni lah nak lengkapkan hafalan 30. Masa ni lah yang aku rasa sangat sesuai. Ilmu dunia tu, cukuplah sekadar matrik je. Nanti nanti mana lah tau lepas dah habis diploma ni, kalau panjang umur, boleh ambil balik course yang aku minat sebelum ni, Hiks

Sekarang.. Aku terima apa yang aku ada sekarang. Dan.....aku happy sangat sangat. Mungkin inilah orang kata ada hikmah disebalik apa yang berlaku. Alhamdulillah! Ni semua atas pemberian Tuhan yang Maha Esa dan tak lupa famili yang sentiasa sokong aku setiap masa.

DL! :)

Love ya..