Saya seorang mahasiswi

Assalamualaikum!

Sudah lama ku mendiamkan diri dari diari alam maya ku ini. Sementara ada masa, sempatlah ku mencoretkan kata-kataku. Cett



Alhamdulillah, pembelajaran saya kini berjalan dengan lancar. Pointer pun alhamdulillah. Kata orang, kalau ambil MARA tu, dah boleh jadi biasiswa. Hehehe alhamdulillah atas bantuan Allah s.w.t, tapi saya tak ambil apa-apapun untuk support pelajaran saya. Saya tahu jika Allah berkehendak pada hambaNya, segalanya terjadi. Dalam situasi saya ini, Allah bantu saya untuk meneruskan pendidikan saya walaupun dalam bidang yang berlainan. Alhamdulillah.

Saya dapat tajaan khusus dan disebabkan inilah saya tak ambil apa-apa seperti PTPTN dan seumpamanya. Alhamdulillah, terima kasih Allah atas kemudahan yang Engkau beri kepadaku.

So guys, kepada sesiapa yang dapat sambung degree, dari Asasi and especially dari Matrik Perlis, good luck k!! Belajar leklok.

Salam 'alaik