t e R A Y E l


*Baju comeeeeeeel. Hehehe


Hmmmm k, Assalamu'alaikum wbt. Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Berapa hari lagi nak raya? EH, TETIBE! K jangan kira. Kita sepatutnya kena sedih sebab Ramadhan bakal tinggalkan kita. Tak confirm lagi kita akan jumpa dengan Ramadhan 1434H kan? Bulan Ramadhan merupakan bulan pengampunan, banyak-banyaklah kita bertaubat and berdoa. Tapi........kita memohon ampun kepada Allah swt bukanlah hanya di bulan Ramadhan, bertaubat mestilah berterusan. Kita manusia yang sering melakukan kesilapan, kita buat silap pun, kadang-kadang kita tak perasan. So, apa salahnya kita betaubat setiap masa.


Dalam Ramadhan fasa ketiga, memang banyak aktiviti kan. Hehehehe. Aktiviti yang pertama, mestilah Qiamullail. Secondly, shopping. Ni shopping 'last minute' orang panggil. Biasanya orang pegi dekat Jalan Tar, Masjid India, and.........ntahlah. Saya tak pernah pun shopping last minute. Thirdly, buat kuih-muih, dodoi ehhh dodol lah. Hahahahahaha k :-/


Trial?? Ape tuuu? Ohh, percubaan ke. Eleeehh.......watlek je ah. Baru percubaan. Haha lewls. Percubaan negeri Selangor 28.8. Hmmm. Lepas raya je, terus trial. Ape kehe nye? Raye terayel raye terayel raye terayel. Which one? Hahaha k. Just pray for me! Always remember me in your prayers. Cuak k cuak! Nak nak lagi subjek Chemistry dengan Addmath. Huhhh. But, I know myself. I can do it. InsyaAllah.


Sebelum saya mengakhiri coretan saya, saya nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan selamat hari raya Aidilfitri yang ke-17. *umur aku 17, raya aku yang ke-17 ah!!* Eksaited gila aku ni. Hahahaha k gurau. Pesanan ikhlas kepada abang-abang and adik-adik gentle di luar sana, jangan main mercun. Ingat orang yang tersayang. K assalamu'alaikum.






Twitter : @anismun22