Happy Eid *1st day*



Assalamu'alaikum warahmatullah. Alhamdulillah, kita dapat sambut 1 Syawal. So amacam? How was your raya? Hahahaha sorry bahasa rojak. Harap semua ceria macam keluarga Anis. Ehhh? Hehehehe. Anis satu family warna maroon and yah, semua comel including me. Haha lololol....... Best kan first day, rasa macam nak suasana first day tuu terjadi setiap hari. Kumpul sanak-saudara, snap picture, baju cantik cintun, muka senyum memanjang, makan reramai, ohh Ya Allah.................meriahnyaaaaa!!!!! Yang paling meriah masa dapat duit raya, ye daaak? Hahaha trololol. Tuu budak kecil comel molek centu ah. Asyik nak duit raya. Dah dapat, buang sampul. Kang aku bagi sampul je, tau ah korang. Hekhek


So tahun ni aku tak buat open house *macam tahun-tahun sebelum ni buat pulak*, hahahahahahahahahahaha k jangan gelak. Tak lawak pun, aku taip tuu saje nak buat entry ni panjang. Huahua k. ^^ Cadang nak buat open house tahun ni, tapi disebabkan trial yang entah berapa minggu, tiga minggu rasanya, so tak buat kot. Hm entah. Taktau lah. Buat kot. Kalau buat, nanti wa jemput korang yeee. 




This, the best moment in my life. Alhamdulillah



Gambar itu telah diedit oleh adik saya yang bajet handsome tapi sebenarnya handsome laa jugak but bagi saya dia biasa-biasa je sebab saya dah biasa tengok muka dia dekat rumah dan hakikatnya dia takdela handsome sangat sebab tiada yang boleh menandingi seseorang yang handsome dalam hidup saya iaitu ayah saya. Fuhhh -,- penat tak baca ayat ni? Hahaha k aku tau korang skip ayat tuu. Kan? Hehehehe sorry yeww. Sayew nuX tRiaL neXt wEek, jadieW sAyew nuX mantOpkan BM sayEw. ^^'


La la la la........lagu blog ni best? Comel kan, kannn? Hehehehe tau dah. K. Lastly, saya nak minta maaf jika ada tersilap kata, terbuat sesuatu yang menyinggungkan perasaan anda semua. Ampun dan maaf dipinta, duit raya diminta. Silalah hulurkan duit raya kepada saya ye, haha lewls gurau k. And yaa, Selamat hari raya maaf zahir dan batin. Assalamu'alaikum





Twitter : @anismun22