Tahniah! Anda terpilih.....



Ketika lena kutidur, tiba-tiba handphone ku berbunyi.......*tiding..tiding* menunjukkan ada bbm daripada seseorang. 


Pika : Anis! Kau dah check PLKN? Aku dan check, tapi dia kata belum dikemaskini.


Saya lantas terbangun lalu berkata dalam hati....."PLKN? Ya Allah, harap-2 aku tak dapat. Aku taknak perancangan aku selama ni tergendala disebabkan PLKN. Taknak taknak!!! Hmmphhh". Kuterus capai laptop lalu terus ke portal rasmi Khidmat Negara. Kutunggu loading-nya lama macam............tetttt. Erghhh, sabar sabaaar... Dengan debaran kian terasa, kutaip nombor ic ku, dannnnnnnnnnn






Tahniah? Dapat??? Seriously aku dapat? Eh, betul ke ni!!! *Undo, masukkan no ic semula*. Eh, betullah nama aku. Dapat ke? Ya Allah! Taktaulah nak rasa apa sebenarnya. Happy or sad? I don't knowwwww!! Susah untuk ditafsirkan sebab saya memang taknak. Sejak saya lahir, saya tak pernah minat PLKN. *ecehhh ayat. Taknak pegi cakap jelah*. Tapi ramai geng-geng cakap "Untunglah dapat, boleh pegang m16". Bila geng cakap centu, rasa macam *Alhamdulillah dapat, dapatlah jugak merasa pegang senapang. Hahahahaha lol.


Okay stop! Malas nak cerita panjang. Sekarang kita petik tentang trial es pi em pulak. Trial eh? Halaaaaaaah, watlek je. Baru trial, hahaha lewls. Tinggal beberapa hari je lagi calon SPM 2012 akan duduki peperiksaan percubaan. MasyaAllah! Lepas raya je, terus trial. Kan? Tak boleh raya sakan lah ni. Nak spm pun, fikir raya lagi keeeee? Hehehehehe. Kepada rakan-rakan seperjuangan, buat yang terbaik masa trial nanti. Mungkin ni bukan peperiksaan sebenar, tapi ini trial okay!!! Do the best. InsyaAllah. 


Assalamu'alaikum wbt.






Twitter : @anismun22