Projek Awesome AutoCAD part 2


2 hari berturut-turut pegi Kolej Komuniti Selayang. Tapi harini lebih baik dari hari semalam!!! Semua perangai macam comel-2 je, semua rajin nak tolong satu sama lain, semua semangat nak siapkan tugasan, andddd.......segelintir macam berlagak bila dah siap tugasan dua. Meh sini saya senaraikan orang yang berlagak tuu



Anugerah pelajar ter'berlagak', jatuh kepada :

-Iqbal 

-Ziqkwan

-Fiqry

Tahniah lah korang siap cepat. Tahniah jugak sebab berlagak dengan kiteorang yang lambat siap. Hukhuk :'<

Okaaaaaaaayyyy, itu semua tipuuuu.....Hakhak!! Dorang tak berlagak punnn, tak poyo, tak hidung tinggi, tak semua ah. Dorang banyak tolong doh. Sekali aku panggil, dorang datang. Baik enn dorang? *buekk :P 



Tapi........

Me : Weh, cane nak buat centre?
Ziqkwan : Jap *sambil pegang mouse, and try buat*
Me : Cepat ah!
Ziqkwan : Mana kau punye centre yang bulat ni? Takde pun.
Me : Mana aku tau. Tolong ah.
Ziqkwan : Aiyoook, aku taktau. Buat balik semula!


Ziqkwan jahat doh, ada ke patut dia suruh aku buat balik? Lepastu, ayat dia macam nak takutkan orang. Hishhh. Ini tugasan 2 okayyyyy! Kalau tugasan 1, tak heran ah. Hahahahaha.

Btw, sorry Iqbal, Ziqkwan and Fiqry. Gurau je tuu ;">



Ni tugasan 2. 



Ni projek persendirian. Credit to Yi Mei


Lepas habis buat tugasan and sambil tunggu cikgu print tugasan kiteorang semua, kiteorang buat ah projek sendiri, Ada yang melukis ah, main counter strike ah, message ah, ape lagi? hmm, bergambar lahh. Macam-macam ragam.


And lastly, balik!!! yawww



Maksud munawwarah, yang disinari cahaya. Patut lah bercahaya tu haa. Hahahaha 



Good bye KKS!