Projek Awesome AutoCAD part 1



Syahirah, Anismun, Syafiqah
*Awesome ah gambar neh. Credit to phone pika! Hahahh



Anismun and Aleefah


KOLEJ KOMUNITI SELAYANG, tu tempat shooting kiteorang. ehhhhhh, bukanbukan! Tu tempat kiteorang buat projek AutoCAD. Hahahh. Kiteorang kat sana enn, dari 9.00 pagi sampai 5.00 petang, penat gilaaa! Tapi ohsemm ah buat otocat ni. Kalau nak buat, kena sabaaaaaaar je. Maksudnya, sifat sabar kena always ada kat dalam diri kita. And, buat benda ni tak boleh cepat give up. Huhh



Antara kerja yang telah berjaya saya buat. Nampak macam senang, tapi.......... !@#$%^&*



She's Leong Yi Mei. Dia ni duduk sebelah saya time buat AutoCAD tadi. Yi Meeeeeeiii.............thanks bebanyak-banyak sebab membantu tadi, and sorry banyak kacau awak tadi. Hikhik :'> Tapi tadi awak ada kacau saya jugak enn? so, 0-0 laa eh. Hihi



Who's that? Haaa, ni Yap Zhan Sheng. Dia ni lah boyprengg saya. Hahahahaha, takde ah. Ni kawan jahat saya! Dia selalu kacau saya time LK!!!!! But, actually dia ni baik sebenarnya, and mulut murai. Dia antara pelajar genius dalam kelas 5 Neptune. Saya pun genius, kbai! :P