Pelajar nomad

Assalamualaikum !

Cuti sekolah datang lagi, yeyeyy! Tapi seminggu je.......... ehem, kira memadai lah daripada takde cuti langsung kan. And lagi satu! budak nak PMR dan SPM mana boleh cuti lama-lama, nanti beku otak tuu. Hihi


K, taknak cakap pasal cuti dulu.



Motif? Ntah =='



From SAMER to SMK Taman Selayang


Masa form 1, dapat tawaran lanjutkan pelajaran ke Sekolah Menengah Agama Rawang (SAMER), sekolah bumbung biru yang kat atas bukit tuuu! Duduk sana 2 bulan setengah, terus keluar. Ehemmm! saya keluar asrama bukan sebab takut hantu eh. Saya ada masalah kesihatan.


Sebelum masuk SAMER, saya sekolah sehari dulu kat SMK Taman Selayang. And, lepas keluar dari SAMER, saya masuk semula sekolah lama. Ahahaha, nampak tak ciri-ciri penduduk zaman Paleolitik dan Neolitik? 


FORM 4


From SMK Taman Selayang to Sungai Pusu


Lepas dah habis PMR, dah amek result, semua classmates mohon sana sini, rayu situ sini, minta sana sinun. Saya pun nak jugak keluar dari SMK Taman Selayang. Eksaiteddd gila doh nak keluar time tuu! Semua kekawan nak pindah. Hahahahaha. Lepas Nabila, Amira, Liyana, Naimah, Najihah and Wan pindah, saya pun apa lagi. Nak pindah jugak ah! Hahahh


Saya pindah dalam akhir bulan 4, sepatutnya masuk awal dah. Tapi nak wakil sekolah taman selayang masuk contest hafazan dulu, then baru pindah. Saya jadi pelajar kat SMK Sungai Pusu sampai akhir tahun 2011 je, and pindah. Apa pulak alasan pindah kali ni? Ehemm ehem, rahsia! :D  



From SMK Sungai Pusu to SMK Taman Selayang


Pindah, datang balik sekolah lama. Pindah lagi!!! datang balik sekolah lama. Nampak sangat saya ni sayang SMK Taman Selayang. Ehh helloooooooooo, saya bukan suka sangat sekolah ni, saya lagi sayang SMK Sungai Pusu okay even ada budak yang panggi aku Anis Mudahmarah. He is click here


Saya bukan pindah disebabkan dia, tak gentle lah kan pindah sebab hal-2 kecik je. Lagipun dia tuu memang suka kacau orang, funny punya orang laa katekan. And, dia sukaaaa sangat tanya soalan pelik-pelik kat perempuan. K biarkan dia!


Oh, lupa nak cakap. Gelaran nomad ni Kiki aka Kamil yang bagi, hahahh. Terima kasih Kiki! LOL -,-





Maahad Tahfiz Al-Munawarah. Nama korang ada? Haha kbai.