Mengimbas zaman kanak-2

Assalamualaikum dan hai ebelbadi :'>

Actually, takde kerja nak buat sekarang. *Sebenarnya ada!! Oleh kerana hari masih muda, maka kerja-kerja ataupun panggilan manjanya 'homework' ditangguhkan pada hari esok. Dan oleh kerana saya tidak dapat gangguan daripada adik saya yang bernama Anas, jadi saya bolehlah hapdet blog buat masa ni :)


Pada zaman kanak-kanak, banyak permainan yang kita libatkan diri untuk sertainya. Contoh? Kejap. Dengar dulu bebelan saya. >,<


Semua orang melalui zaman kanak-kanak, majoriti melaluinya dengan penuh keriangan. Itu kerana ibu bapa kita menyayangi kita, rite? Ibu bapa memberi apa yang kita inginkan. Masa kita kecik-2, nak itu nak ini. Macam macamm! Semua itu telah pun dipenuhi oleh ibu bapa kita.


Okayy, taknak bebel banyak-2. Mehh imbas kembali permainan yang pernah kita main


Permainan paling tak bole blaa


Kadang-2, ada jugak guna batang ice-cream selain pemadam


Yesss, saya suka main benda alah ni. I'm always the winner! 


This game is my favorite. Suka geng dengan abang, abang wa power dooo~


aaa, teng-2 tak best


Amek kertas kecik, konyok konyok, then, tadaaaaa... Itulah bolanya! Hahahh

Ehem ehemm, bab nii memang saya suka. 


Nii semua permainan yang kita pernah main dulu. Dulu? Hm, ceper, teng-teng, baling sliper saya still main sampai sekarang. Korang? Seronok laa main permainan nii semua. Dapat eratkan silaturrahim kalau main ramai-2!

And lastly, benda ni mesti korang pernah guna

Gam ubat gigi :)



Seronok ingat zaman kecik-2! Selamat mengingat kembali memori lalu. Hehehehe, assalamualaikum.