Pelajar cemerlang Sri Ilmi

Ahad, 3July11.

Ohoii, dah pukul 2.23 minit pagi, aku tak tidur lagi. Bagus sangat untuk kesihatan. kan kann! Haa kalau tak bangun solat subuh esok, kau jawab lah kat akhirat nanti ye Anis Mun oii.

ala ala pelajar hingusan berumur 7 tahun.

Macam tu laa muka saya masa darjah satu and dua. Hahaha..Okay, istilah 'budak hingusan' bukan bermaksud budak tu berhingus hinguss. Eiii, i'm not like that okay ! Wekks~ Maksud dia lemah gemalai dan sopan santun. Kalau korang percaya mmg ngengong :P Maksudnya budak tu tak matured lagi la. Haha macam korang taktau je kan maksud dia. :p

Nak tahu nak tahu, saya pelajar cemerlang top5 masa darjah 1 and 2. Dua tahun berturut-turut naik pentas. Weheee~  :] Tapi tapi tapi saya benci harith sebab dia tu pandai sangat. Susah betul nak kalahkan dia. Benci benci benci. But, subject khat and jawi saya selalu menang. 100% bebb, korang ada korang ada ? Haha, lepas tu dapat hadiah pencil box dari Ustazah Bainiza. Rindu ustazahhh :[

Mid year punya result.*Besarkan kalau tak nampak. ;]


Masa kat sekola sri ilmi memang selalu cemerlang, bila pindah masuk sekolah lain je cemerlang tu dah hilang entah ke mana. Tapi darjah 4 saya naik pentas balik, dapat no 3. Hehe. Cemerlang kan saya. ;]

Hope saya cemerlang di dunia dan akhirat. Aminn .