M.A.T.R.I.K

Assalamualaikum!

Ewahh, dah berhabuk dah blog ni ha. Facebook bertukar wajah pun baru tau. Hahahaha. Alhamdulillah, hamba Allah di sini sihat wal'afiat, baru sihat je ha daripada demam.

Banyak benda yang berlaku dalam bulan 4 ni. Semakan matrik, form 6, apa lagi? Fikir sendiri...... :P Bila semua orang dah semak keputusan matrik, aku pun rasa "Aku dapat ke?" "Aku layak ke?" "Aku bukannya hebat manapun, matrik ni untuk orang genius je" Tapi, semua persoalan tu terjawab hari Ahad lepas. Dengan bantuan Punitha, aku pun check. And........




Bersyukur sangat sangat sangat kepada Allah. Terima kasih kepada yang support Anis. Thank you so much. Tapi yang tak bestnya, still tak jumpa geng yang sama tempat. Yana dapat Johor, Wan dapat Kelantan. Semua jauh jauh. Bak kata Yana, nanti semua loghat lain lain. Hahahahaha. Okay lah tu kan. Belajar cara cakap nogori nogori lain. Wahahaha. 


#Apa yang berlaku, pasti ada hikmahnya. Assalamualaikum!