Kemerdekaan sementara


Rasa macam title tuu bosan tak? Oh k, bosan. Tapi pecayewww lah, jikalau suatu story itu created by Anismun, ia tidak akan bosan. K hahahahaha.





3 minggu exam rasa macam 3 tahun. Seriously. Bila satu paper dah habis, rasa macam "Arhhhhhh, bila nak habis exam ni!!!". Padahal baru sekerat hari. Lepastuu, bila esok exam sejarah. Haa mulalah terkial-kial nak baca buku tu, nak baca buku ni. Nak buat latihan, nak buat nota kecik. Last-2 minit, baru nak buat semua tuu. Okaaaaay calon-2 SPM sekalian, jangan tiru aksi tersebut!! 


And, masa hari Isnin. Boleh pulak nota LK yang dibikin oleh saya hilang. Huhhhh, memang rasa macam nak menangis lah time tu. Esok exam LK dooooo! Berjaga malam taw wa buat nota tuu, buat dengan penuh tekun, last-last hilang centu je. Huuuu~ Tapi biarlah, walau siapa yang ambil walau dimana ia tercicir, saya reda. Saya kan dah pandai LK, saya kan selalu dapat A, saya kan dapat A+ march test, saya kan target A++ SPM for paper LK, saya kannn..... "WOI,TAK BAIK RIAK WOI!!!!"


2 minggu dah berlalu, and hari Rabu lepas sambutan hari guru, 5 Neptune tugeder-geder pergi Selayang Mall main bowling. Rasa macam hilang sikit stress bila main bowling, tapi stress tuu datang balik bila saya kalah lawan bowling dengan Aiman. Hahahahahaha. Kbai




Tahniah kepada diri sendiri kerana berjaya mengharungi 3 minggu peperiksaan yang tersangatlah ohsem. Tahniah juga kepada kekawan yang suka meminta kertas jawapan kepada saya. Sila berterima kasih! Okay, sama-sama. :b Akhirnya, kebebasan daripada peperiksaan sudah pun bermula.


Tapi, kebebasan tuu hanya sementara. SPM a.k.a Sijil Paling Menyusahkan belum bermula lagi dan belum tamat lagi. So, jangan nak enjoy sangat laa kan. :b


Assalamualaikum.



Anismun :)