Kawannn......

Bismillah


Syukur masih diberi peluang untuk teruskan hidup, syukur masih boleh bernafas dengan baik, syukur masih boleh bersama orang yang tersayang, syukur ada kawan-kawan yang sentiasa ada bersama.

Kawan yang baik adalah kawan yang membawa kita ke jalan yang benar, kawan yang baik sentiasa membimbing kita dan membantu kita, kawan yang baik sentiasa ada dikala kita susah dan senang, ketika kita ketawa malah dikala kita menangis.






Kita ketawa bersama



Kita buat muka annoying bersama



Kita saling membantu



Ceria bersama


All in 5 Neptune are my friends. Mereka terbaik, mereka terhebat, mereka everything!!! And, friend yang saya tak pernah lupa dan always be my best friend :-


Liyana, Wan Dania, Najihah, Shahirah Sufian, Shahirah Razid

Munirah, Nabihah, Faizah, Fatimah, Humaira', Arisah, 

Suhaiza, Liyana Farhana, Izzati, Nadhirah Shahirah, Mariah Ulfa, Farah Athirah

Aiman, Hambali, Muadz, Aliff, Akid, Farid,



Kawan, bimbinglah aku ke jalan yang benar, terimalah aku seadanya, tunjuk dan ajarlah aku dikala aku tidak mengerti apa-apa, gembirakan aku dikala aku sedih. 

Assalamualaikum :>



Anismun :)