Tiga benda hitam

Hari yang indah. Selasa 3 Mei 2o1o. Dekat sekolah, belajar macam biasa. Harini saya rasa Lukisan Kejuruteraan paling best daripada segala subjek yang lain. Memang laa kan, kalau dah minat subjek tu asyik subjek tuuuu je yang dikatakan best.

Harini saya dapat spec baru. Hehe.. Ni yang buat saya semangat gilaa nak belajar. Yelaaa.. dah seminggu belajar tanpa spec. Cikgu tulis dekat papan putih tak nampak apa pun. I'm seriously, dah rasa macam orang buta dahh. Saya belajar macam ni je, biar kawan saya salin dulu, lepas tu saya tiru dia punya. Tu laa yang saya buat sepanjang satu minggu.



Saya ada kasut baru jugak. Hehe comel je saya tengok kasut ni. Abang sepupu saya yang pilihkan. Mula mula nak cari warna macam feminin sikit, tapi takde. Sebenarnya bukan takde, cuma malas nak cari. Yelaa banyak gilaa kedai kasut. Sini ada, sana ada. Kaki dah sakit dan tak larat dah nak jalan. Mana taknye, pegi time square tu pakai kasut tumit tinggi. Memang padanlah muka kalau sakit kaki.



And, saya ada jam baru. Jam ni adik saya yang pilihkan. Dia punya jam pulak, saya yang pilihkan. Tak mahal pun jam ni, ala ala kadar je.



Ni laa barang barang yang baru muncul dalam hidup saya. Korang perasan tak spec, kasut dengan jam semua warna hitam. Sepesen laa pulak.. Hehe sweet gituuuu ! Ecehhhh :p