Nah hadiah! part 1

Hey you! Assalamualaikumwarahmatullah :)

Orang cakap kalau dah besar tak dapat hadiah. Siapa sokong dengan ayat tuu? Kayy, yang sokong tuu pegi dok jauh-jauh. Pegi pegi! Hahahh. Saya dengan rasa tinggi dirinya saya tak sokong dengan ayat tuu. Kenapa? Sebab saya dapat hadiah semalam. Hehehehe


4 presents from family & cousins :D


This strawberry from Liyana, my best friend. Thanks Liyanaa :D
*Kawan pooh tuu bukan hadiah birthday eh! Tuu hadiah time contest mewarna.


Saya bukak satu per satu hadiah nii. See, cantik enn saya bukak! Kemas, rapi dan seerti dengannya. Hahahh. Hadiah ni from Hurun Ein, my cousins. Dia ni tau apa citarasa saya and apa yang saya suka, semua dia tau. So, this present from her. Thanks girl!


Tadaaaa! Mug 'happy birthday'. Comeeeeeel!!


Allah! Komot pulak dah yang ni, adehh kantoi. -,- 
Ape dalam ni? Macam kotak kosong je enn. Seriously, benda ni ringan gila, but lepas saya bukak. "Wahhh, comel wuuu!!" Ni dari Hana Khalilah, thanks budak! :D


Ringan, tapi cantik!

Next present



Pelik? Okay, benda ni macam frame gambar, tapi tak bole letak gambar pun. Dalam dia ada pasir, macam sand art punya. Lawaaaa! Kalau time bosan, boleh main benda ni :D


This phone from Ummi. Thanks ummi!


Next week, dapat hadiah lagi dari someone! Hehe, sedang menanti. K assalamualaikum